Kümnenda nädala väljakutse:
X väljakutse:
Rätsepaistest (Buddha asendist) püsti tõusmine läbi drop knee asendi. 1 samm edasi ja ümber pööramine, 1 samm selg ees ja ümber pööramine ning üks hüpe jalgadelt jalgadele.
Väljakutse õppimine võtab aega umbes 2 tundi. 

Üheksanda nädala
väljakutse:
IX väljakutse:
Kolm bounce'i (hüpped liinil). Hüppeid võib lihtsalt liinil üles-alla vetrumisena ka sooritada. Kes aga suudab, saab jalad liinilt lahti nagu videos. Väljakutse õppimine võtab aega umbes 1 tund.  

Kaheksanda nädala
väljakutse:
VIII väljakutse:
Liiniga risti seismine (Exposure) ja rätsepaiste (Buddha asend). Harjutusi võib sooritada eraldi, st vahepeal liinilt maha tulla. Kes aga suudab, teeb järjest, nagu videos. Väljakutse õppimine võtab aega umbes 1 tund.

Seitsmenda nädala väljakutse:
VII väljakutse:
Drop-knee asendist püsti tõusmine, kaks pööret. Väljakutse õppimine võtab aega umbes 1 tund.

Kuuenda nädala väljakutse:
VI väljakutse:
Fitness harjutused liinil. Sooritama peab kõik 5 harjutust. Korduste arvu ei ole määratud - tee mitu jaksad! Võid kasutada sõbra abi, et tasakaalu leida. Väljakutse sooritamine võtab aega umbes 30 minutit.

Viienda nädala väljakutse:
V väljakutse:
Liinil ümber pööramine ja 5 sammu tagurpidi kõnd. Väljakutse õppimine võtab aega umbes 2 tundi.

Neljanda nädala ülesanne:

IV väljakutse:
kahel jalal seismine 5 sekundit, kükk, 5 sammu liinil kõndimine.

Kolmanda nädala ülesanne:
III väljakutse:
soorita enda valitud tasakaaluharjutus liinil 10 sekundit. Erinevad näited harjutustest leiad videost.
NB! EI TOHI SOORITADA ÜHEL JALAL TASAKAALU HOIDMIST EHK EELMIST VOORU! EI TOHI KASUTADA ABIVAHENDEID (NT SLACKBATUUDI ABINÖÖRE)!

Teise nädala ülesanne:

II väljakutse:
ühel jalal seismine - seisa 10 sekundit ühel jalal ja 10 sekundit teisel jalal. Vahepeal võid liinilt maha tulla. Võid ka kaks eraldi videot teha.
Väljakutse õppimine võtab aega umbes 1 tund.

Esimese nädala ülesanne:

I väljakutse:
soojendus - vali neljast harjutusest üks.
Väljakutse sooritamine võtab aega umbes 15 minutit.

Kui sa pole veel registreerunud, siis tee seda SIIN