Videokoolituse kõik voorud on allpool. Harjuta iseseisvalt!
I väljakutse:
soojendus - vali neljast harjutusest üks.
Väljakutse sooritamine võtab aega umbes 15 minutit.

II väljakutse:
ühel jalal seismine - seisa 10 sekundit ühel jalal ja 10 sekundit teisel jalal. Vahepeal võid liinilt maha tulla. Võid ka kaks eraldi videot teha.
Väljakutse õppimine võtab aega umbes 1 tund.
III väljakutse:
soorita enda valitud tasakaaluharjutus liinil 10 sekundit. Erinevad näited harjutustest leiad videost.
IV väljakutse:
kahel jalal seismine 5 sekundit, kükk, 5 sammu liinil kõndimine.

V väljakutse:
Liinil ümber pööramine ja 5 sammu tagurpidi kõnd. Väljakutse õppimine võtab aega umbes 2 tundi.


VI väljakutse:
Fitness harjutused liinil. Sooritama peab kõik 5 harjutust. Korduste arvu ei ole määratud - tee mitu jaksad! Võid kasutada sõbra abi, et tasakaalu leida. Väljakutse sooritamine võtab aega umbes 30 minutit.
VII väljakutse:
Drop-knee asendist püsti tõusmine, kaks pööret. Väljakutse õppimine võtab aega umbes 1 tund.


VIII väljakutse:
Liiniga risti seismine (Exposure) ja rätsepaiste (Buddha asend). Harjutusi võib sooritada eraldi, st vahepeal liinilt maha tulla. Väljakutse õppimine võtab aega umbes 1 tund.
IX väljakutse:
Kolm bounce'i (hüpped liinil). Hüppeid võib lihtsalt liinil üles-alla vetrumisena ka sooritada. Kes aga suudab, saab jalad liinilt lahti nagu videos. Väljakutse õppimine võtab aega umbes 1 tund.  

X väljakutse:
Rätsepaistest (Buddha asendist) püsti tõusmine läbi drop knee asendi. 1 samm edasi ja ümber pööramine, 1 samm selg ees ja ümber pööramine ning üks hüpe jalgadelt jalgadele.
Väljakutse õppimine võtab aega umbes 2 tundi.
Kui soovid keerulisemaid harjutusi, siis edasijõudnute videod leiate lingilt: Edasijõudnute harjutusvideod


Email again: